Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2011

ΕσΥ κι ΕγΩ......κΑλΗ μΑς ΧρΟνιΑ!

Εσύ κι εγώ μαζί για τόσα χρόνια μ'ευχές και φιλιά για το Νέο Χρόνο...
Πάλι μαζί, σε μια παράλληλη διαδρομή χωρίς φώτα και απαγορευτικές πινακίδες.

Χρόνια τώρα... και αυτή η αγάπη στάθηκε δυνατή μέσα από τα κτυπήματα του χρόνου, μέσα από τις μπόρες και τις καταιγίδες βγήκε ...ουράνιο τόξο. Δυνατή όσο ποτέ!!!!
Και αυτή η εξάρτηση αγαπημένε, με ενοχλεί αφάνταστα.... Αυτό το δέσιμο μαζί σου με φοβίζει... Γιατί αν κάποτε φύγεις, δεν ξέρω... Δεν μπορώ να σκεφτώ.... Δε θέλω να το πώ.... Χωρίς εσένα αγαπημένε.....

"Χρόνια μας πολλά! Καλή μας χρονιά!...."


Ευχαριστώ όλους εσάς τους συνοδοιπόρους μου εδώ μέσα που είστε πάντα εδώ... ακόμα κι όταν εγώ δε βρίσκομαι μαζί σας όσο συχνά θα ήθελα...
Με τις ευχές μου να σας βρήκε ο Νέος Χρόνος με το χαμόγελο στα χείλη... και με αγάπη στην καρδιά...κι αυτά να τα πολλαπλασιάσει και να σας οπλίσει με ελπίδα και πίστη... για όλα όσα θα έρθουν μαζί του τούτη τη νέα Χρονιά! 
Χρόνια μας πολλά!...............
Απανεμιάς ...Ελπίδα

13 σχόλια:

apinkdreamer είπε...

καλη σου χρονια και οτι επιθυμεις να γινει πραγματικοτητα !!!!

Mαρίζα είπε...

Καλή χρονιά και σε σένα Απανεμιά!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΛΗ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ!ΓΕΜΑΤΗ ΧΑΡΑ!ΕΛΠΙΔΑ!ΑΓΑΠΗ!ΧΡΟΝΙΑ!!ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!

Νimertis είπε...

καλησπέρα Απανεμιά... με το 'έμπα' του νέου χρόνου ανταμώθηκα και με το ενδιαφέρον ιστολόγιό σου... καλή χρονιά το λοιπόν! να σαι καλά!

Despina είπε...

όμορφη
δημιουργική
χρονιά!!

V είπε...

Μου αρέσει που ανταμώνουμε μέσα από άλλα blog :)
με συγκίνησε αυτό που διάβασα...
Καλή χρονιά απανεμιά! Ότι αγαπάς να σου σε κοιτά πάντα στα μάτια :)

Βάσσια είπε...

Απανεμιά... πραγματικά αυτή η αίσθηση που προσδιορίζει το όνομά σου, μας χρειάζεται όσο τίποτα άλλο.

Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο για τη νέα χρονιά.
Τα όνειρά σου να βρουν το δρόμο προς της εκπλήρωσή τους.

Φιλιά
Χρόνια πολλά
:-)

Ανώνυμος είπε...

Αν και τις φοβάμαι τις εξαρτήσεις και ειδικά απο ανθρώπους, σας ευχομαι οσο θα ειστε μαζι να περνατε παντα καλά, να αγαπιεστε και να υπαρχει εντιμότητα στη σχεση!

καλή σας χρονια

δήμητρα♥♥♥q είπε...

Εγώ, φύσει εξαρτημένο και ταυτόχρονα ανεξάρτητο άτομο, τι μπορώ να πω...???
Ό,τι και να πω θα καταλήξει να αυτοαναιρείται.
Κι ύστερα θα χρεώνω τον εαυτό μου για σαφώς ασαφείς γραφές ...

εδώ που τα λέμε, δεν είναι και το καλύτερό μου...!!!

Καλή χρονιά σου εύχομαι, με υγεία, χαρά, δημιουργία.

Elias P. είπε...

Καλή Χρονιά, με Υγεια και Ευτυχια !!!

Ανώνυμος είπε...

καλη χρονια απανεμια μου!!καλως σε βρισκω

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρα!

Ορεο το σπιτακι σου!
Καλως ηρθες!

Φιλία

Ανώνυμος είπε...

Σχετικα με την αναρτηση εχω να πω
οτι παντοτε ο ερωτας και το απολυτο μας φοβιζει ....


Να περνας καλα !

Φιλία